VU Viborg

3. april 2019

VU i Viborg er nu flyttet i nye lokaler, næsten lige overfor tidligere, dvs. Store Sct. Hans Gade, hvor drømmen om at skabe et fælles ungdomspolitisk hus i Viborg nu er en realitet.

Her et foto fra indvielsen den 02.02.19 med de trofaste støtter i midten, Jakob Forum Harritz og Kristian Pihl Lorentzen.

Ny Formand

Formand for Venstres Ungdom i Viborg er per 01.04.19:
Frederik Houmann Thuesen
Tlf.: 60 49 65 60
Derudover er valgt en ny bestyrelse, som nu består af Asger Schelde Larsen, Christian Houe Andersen og Lasse B. Sørensen.

Venstres Ungdom i Viborg er VU’s lokalforening i Viborg Kommune. Vi er byens største og fedeste politiske forening!

VU Viborg holder politiske møder, debataftener, gejstture, medlemshygge og ikke mindst vilde fester. Vi  er ikke enige om alting, men vi er alle enige om, at frihed og personligt ansvar er vejen frem. Læs mere om liberalismen og VU’s syn på en række politiske problemstillinger i Venstres Ungdoms principprogram.

Har du lyst at være med, kan du møde op til et af vores arrangementer og se, om dit hjerte banker for den liberale sag, eller du kan melde dig ind på VU’s hjemmeside.

VU Viborg er medlemmernes forening, og vi modtager hellere end gerne forslag til forbedringer, ideer til fremtidige politiske initiativer, debatoplæg osv. Du kan kontakte hele bestyrelsen på vores officielle e-mail, kontakt@vuviborg.dk, skrive til os på adressen St. Sct. Hans Gade, 8800 Viborg eller rette henvendelse til ét medlem af bestyrelsen ved hjælp af oplysningerne på hjemmesiden.