Østfjends Venstre

Vedtægter
Bestyrelsens kontaktinformationer

Østfjends Venstre afholdt generalforsamling i Stoholm med godt fremmøde.

Bestyrelsen har efterfølgende konstitueret sig:

• Formand
    Jakob Repsholt
  • Næstformand
    Henning Dahl Hansen
  • Kasserer:
    Ernst Nielsen
  • Sekretær:
    Karin Clemmensen

Besyrelsen 2021

Endnu en succes i Østfjends

100 tilhørere var samlet til den årlige grillaften i Østfjends. Denne gang afholdt ved Birkesø ved Stoholm.

I anledning af 75 året for befrielsen var det aftenens tema. Per Harritz fortalte levende om Besættelsen og Frihedskampen.

Der blev serveret de velkendte Fjendspølser, og efterfølgende var der en god politisk debat med Venstres formand Jakob Ellemann Jensen og den lokale MF'er Kristian Pihl Lorentzen.

Skolestruktur i Fjends

Østfjends Venstre inviterede onsdag d. 18/9 2019 til åbent møde om skolestruk-turen i Fjends. 60 personer var samlet i Østfjendshallen til politisk debat. Claus Clausen stod på mål for egne og byrådets beslutninger. Skolestruktur var det store emne, hvor der kom mange indput til den fremtidige debat. Nye skoledistrikter, samspil mellem skole og landdistriktsmidler, samlet overbygning for Fjends i Mønsted, og meget andet.
Tak for en god og sober debat.

POLITIK, HISTORIE OG GRILLHYGGE

Østfjends Venstre har netop afholdt et vellykket arrangement på Kongenshus hede, hvor politik, historie, grillhygge og socialt samvær gik op i en højere enhed.

90 personer var samlet ved udkigstårnet.

Her blev der drøftet politik sammen med Inger Støjberg, Kristian Pihl Lorentzen og Ib Bjerregård.

Velfærd, integration, trafik og sygehuse var blandt emnerne som blev drøftet.

Skovfogden John Milther fortalte om historien bag Kongenshus hede opdyrkningen og dens betydning for vores nuværende velfærdssamfund. Tak til alle deltagere for en meget fin aften.

Velbesøgt V grill- og debatmøde i Stoholm den 7. august 2018, flot med over 100 deltagere med start ved Hede Danmark og derefter den årlig tilbagevendende grillfest.
Her billede af - set fra højre - de gævvenstremænd: Energiminister Lars Christian Lilleholt, Kristian Pihl Lorentzen, Ejvind Jakobsen og Ulrik Wilbek.